Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja Dostępności
Deklaracja Dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Przedszkolny zestaw programów

Praca wychowawczo-dydaktyczna opiera się na programach zatwierdzonych przez MEN oraz opracowanych według aktualnych potrzeb naszych wychowanków. W nowym roku szkolnym 2024/2025 będziemy kontynuować realizację kilku programów wdrożonych w poprzednich latach. Wprowadzamy także nowe programy oraz podejmujemy się wdrożenia innowacji pedagogicznych.

 

ZESTAW PROGRAMÓW

REALIZOWANYCH  W  ROKU SZKOLNYM 2024/2025

  1. Program wychowania przedszkolnego – Elżbieta Kordos, PWN
  2. Program edukacji antynikotynowej "Czyste powietrze wokół nas”
  3.  "Zdrowa rodzina, zdrowy przedszkolak" - program profilaktyczny realizowany w ramach Projektu Urzędu Miejskiego w Łomży - termin realizacji wrzesień – listopad 2024.
  4. Program "Kubusiowi Przyjaciele Natury”
  5. Program "Poznajemy nasze tradycje i zwyczaje"
  6. Program "Przedszkolak bezpieczny w sieci"

 

PROGRAMY OPRACOWANE PRZEZ NAUCZYCIELI:

  1.  Program edukacji teatralnej  – „Bawimy się w teatr” (ze zmianami PP5/1/2022/23) - opracowanie: Maria Danielska
  2. Program gimnastyki korekcyjnej „Trzymaj się prosto” - opracowanie: Maria Danielska  (ze zmianami PP5/5/2022/23)
  3. Program adaptacyjny „Najtrudniejszy pierwszy kroczek” - opracowanie: Małgorzata Bachanek (ze zmianami PP5/6/2022/23)
  4. Wykorzystanie zabaw i ćwiczeń logopedycznych do rozwijania aktywności słownej dzieci 5-6 letnich w celach profilaktycznych i wspierania terapii logopedycznej - opracowanie: Barbara Dzieniszewska
  5. Program „Baw się językiem angielskim” - opracowanie: Martyna Napiwodzka
  6. Program INTER.AKTYWNI - opracowanie: Agnieszka Całko, Karolina Chrostowska i Martyna Napiwodzka
  7. „Samodzielni, odpowiedzialni, współpracujący”.  Program według Koncepcji Planu Daltońskiego – opracowanie: Agnieszka Całko, Karolina Chrostowska, Joanna Karwowska, Izabela Sztejno

     

    INNOWACJE  PEDAGOGICZNE:

    1. "Samodzielni, odpowiedzialni, współpracujący" - kształtowanie kompetencji społecznych według Koncepcji Planu Daltońskiego" - opracowanie: Izabela Sztejno, Agnieszka Całko, Karolina Chrostowska, Joanna Karwowska (kontynuacja - rok szkolny 2024/2025)
Data dodania: 2024-05-02 20:50:18
Data edycji: 2024-10-28 17:03:38
Ilość wyświetleń: 68

Misja przedszkola:

Naszym marzeniem jest, aby dzieci bez widocznego wysiłku, bez dużego stresu, bez płaczu osiągnęły granice, które będą nas zdumiewały. Aby były niezwykle pomysłowe, miały bogaty zasób słów, rysowały, malowały i tańczyły oraz posiadały niepohamowany głód wiedzy.

Cytat
Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej